Τελείωσαν τα παραμύθια υπέρ του Bωβού!

Φεβρουαρίου 5, 2009 at 10:48 μμ 11 Σχόλια

Η σειρά των τελευταίων εξελίξεων που αποκαλύπτουν το μέγεθος της εξαπάτησης που στήθηκε εις βάρος των πολιτών και των οπαδών στην υπόθεση της «Διπλής Ανάπλασης» με μπροστάρη τον Δήμαρχο Αθηναίων Νικήτα Κακλαμάνη.

  • Δεκέμβρης-Γενάρης: Για δύο μήνες ο Ν. Κακλαμάνης μαζί με την ΠΑΕ ΠΑΟ και τον Βωβό, εξαπέλυσαν μια πρωτοφανή επίθεση εναντίον όσων αντιδρούν στην τσιμεντοποίηση του Ελαιώνα. Οχυρωμένοι πίσω από το νέο γήπεδο και χρησιμοποιώντας τους οπαδούς του ΠΑΟ και τα ΜΜΕ ως πολιορκητικό κριό επέμεναν ότι χωρίς το εμπορικό του Βωβού δεν θα γίνει γήπεδο.
  • 20 Ιανουαρίου: Μετά την απόφαση της επιτροπής του ΣτΕ που έλεγε ξεκάθαρα ότι τα δύο έργα δεν είναι συνδεμένα, και ο Δήμαρχος αλλά και η ΠΑΕ ΠΑΟ επέμεναν ότι είναι. Μάλιστα ο νομικός σύμβουλος της ΠΑΕ ΠΑΟ δήλωσε στην «Καθημερινή» 21/01/09: «Θα επιδιώξουμε να αποδείξουμε ότι το γήπεδο και το εμπορικό κέντρο είναι έργα αλληλένδετα, όπως εκτίμησε η μειοψηφία της επιτροπής αναστολών του ΣτΕ και ως εκ τούτου, η υλοποίηση και των δύο είναι υπέρ του δημοσίου συμφέροντος».
  • 26 Ιανουαρίου: Η ΠΑΕ ΠΑΟ μετά από συνάντηση με τον Κακλαμάνη ζητά διάλογο με τον ΣΥΡΙΖΑ.
  • 29 Ιανουαρίου: Συζητείται στη βουλή επερώτηση του Αλαβάνου, σχετικά με το γιατί ο Δήμαρχος Αθηναίων μετά την απόφαση της επιτροπής του ΣτΕ δεν προχωράει τις άδειες για το γήπεδο.
  • 30 Ιανουαρίου: Ο Γιάννης Βαρδινογιάννης συναντήθηκε με τον Τσίπρα, που του είπε ότι με βάση την απόφαση του ΣτΕ, τίποτα δεν εμποδίζει την ΠΑΕ να καταθέσει φάκελο για να πάρει άδεια εκσκαφών και να αρχίσει το έργο.
  • 3 Φεβρουαρίου: Ο Γιάννης Βαρδινογιάννης συναντήθηκε με τον Ν. Κακλαμάνη για το θέμα της άδειας εκσκαφών.
  • 6 Φεβρουαρίου: Η ΠΑΕ ΠΑΟ κατέθεσε το φάκελο και το μόνο που απομένει είναι να τον προχωρήσει ο Δήμαρχος.

Αν αυτά δεν είναι η τρανή απόδειξη ότι για δύο μήνες Κακλαμάνης, ΠΑΕ ΠΑΟ, Βωβός και ΜΜΕ εξαπατούσαν πολίτες και οπαδούς για να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα του Βωβού, ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;

Τώρα πια δεν χρειάζεται και πολύ μυαλό για να το καταλάβει κανείς.

Advertisements

Entry filed under: Uncategorized.

Ενδιαφέρον αποτέλεσμα ψηφοφορίας στο διαδίκτυο Νικήτας: Βωβότερος του Βωβού

11 Σχόλια Add your own

  • 1. Αγησίας  |  Φεβρουαρίου 6, 2009 στο 7:15 πμ

    Ώστε «Τώρα πια δεν χρειάζεται και πολύ μυαλό για να το καταλάβει κανείς.»! Πολύ αισιόδοξο σε βρίσκω, φίλτατε. Είσαι σίγουρος ότι ο Νικήτας θα προχωρήσει το φάκελλο για το γήπεδο χωρίς το Βωβοκτίριο;

  • 2. KP  |  Φεβρουαρίου 6, 2009 στο 8:26 πμ

    Έχω δει εξαπατήσεις και εξαπατήσεις την κοινής γνώμης, αλλά τόσο ολοκληρωτική και προκλητική εξαπάτηση που να καταρρεύσει και τόσο γρήγορα, δεν έχω ξαναδεί. Τώρα τα παπαγαλάκια των ΜΜΕ (πχ Καρπετόπουλος) ξεχάσανε τα ψέματα και την λασπολογία που εκτόξευαν και δεν λένε κουβέντα. Να περιμένει κανείς φιλότιμο από αυτούς… μπαααα
    Και μια ερώτηση: Αυτές τις δύο στήλες που θα έφτιαχνε ο δήμαρχος, θα τις φτιάξει; Ή θα τις βάλει εκεί που ξέρει;

  • 3. Diavatis  |  Φεβρουαρίου 6, 2009 στο 8:33 πμ

    Στη δημόσια συζήτηση που έχει ανοίξει αυτές τις μέρες με αφορμή την αποψίλωση και την απόπειρα οικοδόμησης του μικρού πάρκου «Κ&Π» αλλά και την οικοδόμηση του Ελαιώνα με εμπορικά κέντρα και αθλητικά συγκροτήματα, από τον Δήμαρχο Αθηναίων, διάβασα κάπου και ένα μικρό κείμενο που θέλοντας να την «πέσει» στον Κακλαμάνη, τον παρομοίαζε με τον δήμαρχο της Νέας Υόρκης, τον περιβόητο Τζουλιάνι, γράφοντας περίπου ότι «…θέλει να μοιάσει του Τζουλιάνι, του αυταρχικού και ακροδεξιού Δημάρχου της Νέας Υόρκης…»
    Θυμίζω λοιπόν ότι τα κύρια επιχειρήματα του Δημαρχάρα μας είναι ότι η περιοχή της Κυψέλης έχει ανάγκη απο θέσεις στάθμευσης και ότι το πάρκο Κ&Π αποτελεί καταφύγιο περιθωριακών και εξαρτημένων ατόμων. Επίσης, ο ίδιος ισχυρίζεται, μιλώντας για τον Ελαιώνα, ότι αυτή η περιοχή συγκεντρώνει επιπλέον των προηγουμένων «κακών» το ότι είναι παρατημένη και βρώμικη ενώ η «ομάδα της πόλης» έχει ανάγκη ένα αποκλειστικής χρήσης συγκρότημα αθλητικών εγκαταστάσεων –μέσα στον οικιστικό ιστό- περισσότερο απ όσο η ιδια η πόλη έχει ανάγκη το πράσινο και τους ελεύθερους χώρους (που ήταν ήδη ελάχιστοι ακόμα και πριν την καταστροφή της Πάρνηθας, προσθέτω εγώ).
    Συγκρίνοντας λοιπόν τον Κακλαμάνη με τον Τζουλιάνι, σκέφτομαι ότι:
    1. Στη Νέα Υόρκη ως γνωστόν υπάρχει το Central Park.
    2. Βρίσκεται στο κέντρο του εξαιρετικά πυκνοκατοικημένου Μανχάταν και είναι τεράστιο. (μια ματιά από το Google Earth θα σας εκπλήξει)
    3. Οι αξίες γης στο Μανχάταν, είναι χωρίς υπερβολή εκατονταπλάσιες (μπορεί και χιλιαπλάσιες) απο τις αντίστοιχες της Κυψέλης.
    4. Στην πόλη της ΝΥ υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στάθμευσης αλλά και οικοδομήσιμης γής. Είναι γνωστό εξ άλλου ότι εδώ και πολλά χρόνια προσπαθούν να το λύσουν χτίζοντας καθ’ ύψος ουρανοξύστες.
    5. Επίσης στη ΝΥ υπάρχει και μεγάλο πρόβλημα βαρειάς μορφής εγκληματικότητας. Ειδικά στο Central Park είναι αδιανόητο να κυκλοφορήσει άνθρωπος μετά τη δύση του ήλιου γιατί είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν θα βγει ζωντανός !
    Παρ όλα αυτά, ουδείς δήμαρχος ή άλλη Αρχή -του Τζουλιάνι συμπεριλαμβανομένου- σκέφτηκε ποτέ να παραχωρήσει έστω και ένα τετραγωνικό εκατοστό του συγκεκριμένου ή άλλου πάρκου της πόλης του για οικοδόμηση γκαράζ, ή γραφείων, ή κατοικιών ή ακόμα και γηπέδων για την αγαπημένη ομάδα των Νεουρκέζων.
    Αμφιβάλω ακόμα και για το αν τόλμησε ποτέ κάποιος νεο-ϋορκέζος εργολάβος (της πρωτεύουσας του καπιταλισμού – μην το ξεχνάμε) και να το ζητήσει καν…
    Ανάλογες με τη ΝΥ συνθήκες υπάρχουν φυσικά και σε πολλές άλλες ευρωπαϊκές ή μη Μητροπόλεις (Λονδίνο, Βερολίνο κλπ)
    Μακάρι λοιπόν ο Κακλαμάνης να εμιμείτο τον Τζουλιάνι !
    Γιατί ο Τζουλιάνι -και ο κάθε Τζουλιάνι- ακόμα και απλή σκέψη να είχε εκφράσει περι οικοδόμησης πάρκων ή ελεύθερων χώρων (οχι τις συνωμοσίες που έχουμε εδώ απο τον Νικήτα…) δεν θα προλάβαινε καν να οδηγηθεί σε παραίτηση ή στη φυλακή… γιατί θα είχε καταλήξει πάραυτα σε ψυχιατρείο…!

  • 4. Sot  |  Φεβρουαρίου 6, 2009 στο 11:09 πμ

    Μπα! τι έγινε;; νομίσαμε ότι πήραμε τα πάνω μας και ξανανοίξαμε τα σχόλια;; προσοχή όμως μην τα κλείσετε όταν θα καταφτάνουν ορδές οι απαντήσεις στις αναίσχυντες συκοφαντίες σας.
    Ως προς την ουσία τώρα. Πρέπει να είσαι ηλίθιος, να μη θες να καταλάβεις (ή να έχεις σκοπιμότητες;;) ότι το γήπεδο και το Mall είναι όντως αλληλένδετα. Το είπε όσο πιο ξεκάθαρα μπορούσε ο Βωβός σε συνέντευξη που έδωσε μάλιστα στον στον σταθμό «κόκκινο»: με βάση τη συμφωνία που έχει γίνει, το γήπεδο δεν μπορεί να κτιστεί σε παραχωρηθείσα (από τον Βωβό) έκταση χωρίς να τηρηθούν οι όροι της παραχώρησης (δηλ. ως αντάλλαγμα να κτιστεί το Mall) γιατί εννοείται δεν πρόκειται να δώσει καμιά εγγύηση σε ΠΑΟ – Δήμο Αθηναίων. Πόσο δύσκολο είναι πια;;

  • 5. elaionas  |  Φεβρουαρίου 6, 2009 στο 11:35 πμ

    Αγαπητέ Sot

    1- Στο βαθμό που δεν δημοσιεύονται οργανωμένα υβριστικά σχόλια όπως έγινε στο πρόσφατο παρελθόν φυσικά και δεν θα τα κλείσουμε.

    2α- Αφου ξέρεις γραφή θα ξέρεις και ανάγνωση. Οπότε νομίζουμε ότι θα ήταν εξαιρετικά χρήσιμο για την ενημέρωση σου να διαβάσεις το σκεπτικό της απόφασης του ΣτΕ που λέει ότι τα δύο έργα δεν είναι αλληλένδετα.

    2β- Θα σου συνιστούσαμε επίσης να λαμβάνεις υπόψιν ως προς τη νομική φύση του θέματος κυρίως την άποψη του ΣτΕ που είναι η δουλειά του να κρίνει νομικά ένα θέμα και όχι του Βωβού που είναι δουλειά του να υπερασπιστεί το συμφέρον του με ψέματα όπως έκανε και με το Θων.

    3- Τέλος θα ήταν επίσης χρήσιμο να αναλύσεις την αλλαγή στάση της ΠΑΕ ΠΑΟ για να διαπιστώσεις πιθανά, ότι ούτε αυτή δεν πιστεύει πια ότι η οικοδόμηση του γηπέδου είναι συνδεδεμένη με το Mall. Προφανώς το νομικό της τμήμα διαπίστωσε ότι η εμμονή στην υπεράσπιση του βωβού, δεν είχε ισχυρό νομικό έρεισμα.

    4- Καλό είναι όταν τα γεγονότα δεν επιβεβαιώνουν τις απόψεις μας να αναπροσαρμόζουμε τις απόψεις και όχι τα γεγονότα.

  • 6. esc.  |  Φεβρουαρίου 6, 2009 στο 2:29 μμ

    Δηλαδή ρε Sot τι περίμενες να βγει και να πει ο Βωβός;
    Ότι σας δουλεύαμε τόσο καιρό και τα έργα δεν είναι συνδεμένα αλλά με αλχημείες τα κάναμε να φαίνονται έτσι και σας παρακαλώ αφήστε με να χτίσω το Mall μου, όχι πια για να γίνει το γήπεδο, αλλά για την φουκαριάρα τη μάνα μου;
    Καλό είναι να σκεφτόμαστε πριν γράψουμε κάτι.

  • 7. thanassis13  |  Φεβρουαρίου 6, 2009 στο 11:29 μμ

    Εντάξει παιδιά όμως έχω παρατηρήσει ότι με μεγάλη ευκολία διακρίνετε δόλο στον Παναθηναϊκό σε ότι έχει να κάνει με την στροφή στάσης, ακόμα και για παραπλάνηση του κόσμου. Απο πού συνάγεται ότι η στροφή αυτή στην στάση της ΠΑΕ έγινε εσκεμμένα;

    Πρίν μερικές εβδομάδες σε ραδιοφωνικό σταθμό μίλησε άτομο που δήλωσε ιδιότητα νομικού συμβούλου του κράτους σε κτηματικά θέματα. Είπε ότι η συγκεκριμένη αναφορά στο σκεπτικό της απόφασης του ΣτΕ αποτελεί χρήσιμη γνωμοδότηση στην οποία ο Παναθηναϊκός μπορεί να κινηθεί για εκ-νέου απόφαση που να απεμπλέκει ρητά την οικοδόμηση του Mall αλλά δεν αποτελεί νομική εξασφάλιση έναντι των αιτιάσεων του Βωβού. Αυτό που λέω είναι ότι όσο ανομοιόμορφη ήταν η απόφαση για την συνέχιση της διακοπής των εργασιών στο Mall (2 ψήφοι υπέρ με 1 ψήφο εναντίον) τόσο ανομοιόμορφη μπορεί να είναι και η απόφαση της ολομέλειας. Τι θα έκανε σε αυτή την περίπτωση ο Παναθηναϊκός; Θα ζητούσε τα ρέστα απο τους δικαστές λέγοντας τους ότι οι τρείς συνάδελφοι τους πρίν 1 μήνα στο πλαίσιο της απόφασης για την διακοπή εργασιών του Mall γνωμοδότησαν εναντίον του συνδεδεμένου των έργων;

  • 8. ένας  |  Φεβρουαρίου 7, 2009 στο 9:03 πμ

    Θανάση

    Πράγματι για εμένα ήταν περίεργη η εμμονή του Παναθηναϊκου υπέρ του Βωβού, ειδικά και μερικές μέρες μετά την απόφαση του ΣτΕ. Σαν απλός πολίτης θα περίμενα να πει η ΠΑΕ: «δεν με νοιάζει τι θα γίνει με το εμπορικό και τα στρέμματα, αυτό είναι θέμα της πολιτείας και αυτή πρέπει να το λύσει. Εμείς σαν ΠΑΕ ΠΑΟ και ο κόσμος του Παναθηναϊκου θέλουμε το γήπεδο. Βρείτε λύση τώρα». Αυτή θα ήταν μια στάση της ΠΑΕ που θα την καταλάβαινα.

    Όμως αυτή τη στάση : «Θα επιδιώξουμε να αποδείξουμε ότι το γήπεδο και το εμπορικό κέντρο είναι έργα αλληλένδετα, όπως εκτίμησε η μειοψηφία της επιτροπής αναστολών του ΣτΕ και ως εκ τούτου, η υλοποίηση και των δύο είναι υπέρ του δημοσίου συμφέροντος» ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.

    Έμαθα όμως το εξής: Η ΠΑΕ ΠΑΟ είχε συμφωνία με το Βωβό, να της φτιάξει αυτός, έργα αξίας 30 εκατομμυρίων ευρώ. Υπόγεια πάρκινγκ και τα καταστήματα του γηπέδου. Αν αληθεύει αυτή η πληροφορία (είναι σχεδόν σίγουρη) αυτό εξηγεί την στάση της ΠΑΕ. Από την αποχώρηση Βωβού δεν χάνει τη γη, που είναι το πιο απτό και εύκολο να μην τη χάσει, αλλά 30εκ. Αυτό αποτελεί μια πειστική εξήγηση.

    Και σε μια δεύτερη ανάγνωση της όλης υπόθεσης, κάθε Παναθηναϊκος οπαδός θα έπρεπε να απευθύνει μια ερώτηση στο Βαρδινογιάννη: «γιατί υπόγραψές μια σύμβαση για το γήπεδο, που δεν ήταν καθαρή για το γήπεδο, που το έμπλεκε με άλλα επιχειρηματικά συμφέροντα; Γιατί δεν χρησιμοποίησες σε εκείνη την περίπτωση τη δύναμη των χιλιάδων οπαδών για μια σύμβαση καθαρή και ξάστερη για το γήπεδο;»

  • 9. thanassis13  |  Φεβρουαρίου 8, 2009 στο 10:06 μμ

    Εγώ νομίζω ότι η φράση «εμπλοκή του γηπέδου με άλλα συμφέροντα» παραείναι καταχθόνια για το τί φαίνεται να έχει συμβεί. Συμφωνώ ότι μπορεί και η στάση στήριξης του Βωβού με το αλληλένδετο να έκανε τελικά (μάλλον) κακό στην υπόθεση του γηπέδου κάτι που θα έπρεπε να είναι πρώτιστος και μοναδικός στόχος του ΠΑΟ. Τώρα απο ότι φαίνεται υπήρξε μία στήριξη εργολάβου με αυτή την μορφή που συμφωνώ ότι είναι αδικαιολόγητα επίμονη, αλλά δεν το θεωρώ δα και τόσο σκοτεινό για να βρίσκουμε συνομωσίες και σκοτεινές συμφωνίες.

    Το ποιό λογικό για μένα είναι ότι μπορεί στα πλαίσια της επίθεσης πού έγινε στο σχέδιο της ανάπλασης απο την ΕΠΔΕ, να στήριξε ο ΠΑΟ το έργο του εμπ. κέντρου ώστε να εξασφαλίσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συμμόρφωση με το αρχικό σχέδιο και να αποφύγει πιθανό ρίσκο στο κύριο έργο του γηπέδου τόσο απο λειτουργικές επιπτώσεις της τροποποίησης του σχεδίου του Mall όσο και απο σπασμωδικές ενέργειες του Βωβού για να εκβιάσει την πραγματοποίηση του.

  • 10. odysseas  |  Φεβρουαρίου 10, 2009 στο 7:16 πμ

    Το θέμα, είναι ότι τώρα συμφώνησε κι’ ο Συνασπισμός, για την «διπλή ανάπλαση» της περιοχής, άρα, τελείωσε το θέμα.
    Το γεγονός, βέβαια, πως δεν υπάρχει ένα κόμμα στη βουλή, που να έχει το θάρρος, να πάρει σαφείς αποστάσεις από όλα τούτα τα στραβά που γίνονται στην Ελλάδα, δεν φαίνεται να απασχολεί κανέναν ψηφοφόρο.

  • 11. elaionas  |  Φεβρουαρίου 10, 2009 στο 7:41 πμ

    Ο Συνασπισμός συμφωνούσε πάντα στη Διπλή Ανάπλαση, ως προς το σκέλος μεταφοράς του γηπέδου. Δεν το έκανε τώρα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Subscribe to the comments via RSS Feed


koumpi

Ακούστε:

Που είναι τα 135 στρέμματα πάρκου που λέτε ότι θα γίνουν κύριε Δήμαρχε;

logo/ Σύνολο έκτασης 220 στρέμματα

Νέα Σμύρνη

2618055674_b135fefd72

Τάδε έφη ο δήμαρχος της Αθήνας…

https://i1.wp.com/img.pathfinder.gr/Pathfinder/News/articles/53/7368153.jpg23/01/09 "Ο Ελαιώνας είναι μια παράνομη χωματερή της Αθήνας, σε απόσταση 500 μέτρα από την Ομόνοια"

Αυτό το είπε ως επιχείρημα υπέρ της τσιμεντοποίησης, μετά από 2 χρόνια δημαρχίας του και 20 χρόνια διοίκησης του δήμου από την παράταξη του! Το ποιος ευθύνεται δεν μας το αποκάλυψε.

Τελικά στο σπίτι του κρεμασμένου μιλάνε για σχοινί!

Μιά εικόνα 1000 λέξεις…

https://elaionas.files.wordpress.com/2009/01/montazaki.jpg

Blog Stats

  • 96,309 Eπισκέψεις

Ελάτε σε επαφή

...επικοινωνήστε μαζί μας στο e-mail: elaionas@yahoo.gr

.

logo/

Δημοσιεύσεις

RSS Ειδησεις για την Αθηνα

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.

RSS indy.gr: Νέα από την πόλη

  • Παρουσιάστηκε σφάλμα. Το κανάλι ίσως είναι εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα.

Εικόνες απ' τον Ελαιώνα


Αρέσει σε %d bloggers: